Bench, curl, extend

Kyllä on vaikea palata takaisin normaaliin työrytmiin. Päässä suhisee ja meiliboksi repeilee saumoistaan, mutta kaipa tämä tästä. Ainakin salilla oli kaikki tuttua ja turvallista. Peilit ja kaikki!

2013-08-20 17.02.25Tykkään noista salin valoista, näyttäis että mulla olis jotain lihastakin tuolla käsivarressa ja olkapäässä, eikä pelkkää rasvakudosta.

  • Penkki käsipainoilla: 2 * 8, 12kg, 2 * 8, 16kg (dumbbell bench press)
  • Soutu käsipainoilla: 3 * 6 / puoli, 16kg (dumbbell row)
  • Ojentajat E-Z tangolla: 3 * 8, 19kg (skullcrashers)
  • Hauiskäännöt E-Z tangolla: 3 * 8, 19kg (bicep curls)
  • Pystypunnerrus: 3 * 8, 19kg (shoulder press)
  • Jalkojen nostot: 3 * 10 (leg raises)
  • Istumaan nousut: 3 * 10 (situps)

It sure has not been easy to get back to work. Emails, meetings and other overwhelming stuff. At least gym was as it has always been, sweaty with mirrors which make me look like I have some muscle definition (which I totally don’t)!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s