Kyykkäsin melkeen 500kg!

No siis melkeen. Jos olis ollu painonnostokengät (jotka näemmä jokaisella itseään kunnioittavalla treenibloggarilla pitäs olla), vyö, penkkipaita ja vompatti kannustamassa, niin varppina olis menny 500kg. Nyt tein vaan viielläkympillä. Ja otin taas noloja kuvia peilin kautta (jotain treenibloggaritunnusmerkkejä mullakin).2013-08-26 19.25.29Mutta sali kulki ihan kivasti. En ookaan pitkään aikaan kyykkäillyt, kun jotenkin tuntuu että ei ehdi salille kun kaks kertaa viikkoon, ja sitten jalkajutuissa mave on aina kivampi ku kyykky. Jos nyt tekis ees sitten toisella kertaa kyykkyjä ja toisella kertaa mavea. Ettei ihan itsensä toistamiseksi mee.

  • Kyykky / Squat: 10 * 20kg, 2 * 10 * 40kg, 2 * 8 * 50kg
  • Kulmasoutu tangolla / Barbell row: 3 * 6 * 40kg
  • Ojentajat levypainolla / Triceps extensions: 3 * 15 * 10kg
  • Hauiskäännöt tangolla / Barbell curls: 3 * 6 * 20kg
  • Vatsalihaksia / Abs: this and that

I almost squatted 500kg. Almost. Did 50kg, close enough? Haven’t been doing my squats, because well. I don’t like them that much. But it’s probably better to alternate a little and not do deadlifts all the time. I’ll get bored with them if I do that. Atm I get to the gym twice a week, so I’ll alternate squats and deadlifts and all is well. 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s