Piti tehä penkkiä

Jostain syystä (tai no ihan siitä syystä että on salia kivampaa treenattavaa) hiivin salille ihan maksimissaan kerran viikkoon täällä hetkellä. Tänään ajatuksissa oli tehdä penkkiä, riveä, ojentajia ja hauiksia. Kun sitten hiivin sinne salille siinä neljän maissa, suunnitelma osoittautui huonoksi. Kyykkypaikat = täynnä, penkkipaikat = täynnä. Ja hauiksista ja ojentajista ei huvittanut aloittaa. No huomasin että Smith on vapaa, joten eikun hippulat vinkuen sinne. Innoistuin testailemaan paljonkos saa siinä ladattua kiekkoja tankoon ja viimeisessä (lyhyessä) sarjassa painoa oli 70kg. Ihan jees. Kyykkypaikat oli yhä varattuina, joten päätin tehdä niitä leuanvetotreenejä siinä samassa Smithissä. Eli näitä:16695-1_aslMeidän salin Smithissä on jotkut korkeusmerkit joten tein kuuden toiston sarjan aina yhden kohdan alempaa. Penkit ja kyykkypaikat olivat yhä varattuja joten lähdin hiipimään sinne hauisojentajaosastolle. Eikä niitäkään ollut vapaina. Ihmeellinen rynnistys salilla juuri siihen aikaan kun mää olin siellä. Olikohan tänään joku kansainvälinen hauisojentajapenkkikyykkypäivä?

Menin tylsästi tekemään sitten vain erinnäisiä corejuttuja, kunnes tajusin että hei, nyt vois harjoitella sitä siltakaatoa ja niitä siltaanmeno juttuja. Ja väänsinkin sitten niitä seuraavat 20 minuuttia. Sitkeys palkittiin, sillä pääsin siltakaadossa vähän eteenpäin (en kolauttanut vielä naamaa saati käsiä lattiaan). Reenailen sitä puolapuiden avulla, eli taivutetaan vaan taakse ja napataan puolasta kiinni kun on pakko. Pääsin yhtä askelmaa alemmas kuin viimeksi, eli kyllä se sieltä tulee joku päivä. Kotona tein vielä parit päälläseisontaharjoitukset, ja totesin että ei tuu mitään. Liian iso nälkä ja liian väsynyt kroppa kaikesta siltamutkailusta. Treenisuunnitelma meni mäkeen, mutta oli silti hyvä treeni! outopolviHaluaisin vaan tietää, että miksi mun polvi taipuu noin oudosti sisäänpäin? Why does my knee bend like that?

I planned on doing mainly bench press and squats today, but due to rush hour at the gym (or maybe it was some international bicep-tricep-bench-squat-day) I ended up doing Smith squats, pull-ups at the Smith (the ones you lower the bar and do kind of inverted pushups) and plenty of bridges. 20 minutes of different bridges. Great workout, even though it didn’t go as I planned…

(kuva/pic)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s